Webshop admin szolgáltatás
Támogatunk az operatív feladatokban, hogy te az üzletépítésre koncentrálhass. Nézd meg teljes portfóliónkat!
Profi támogatás
- Termékadminisztráció
- Rendeléskezelés
- Ügyfélszolgálati támogatás (opcionálisan integrált szolgáltatásként)
- Webshop tartalomkezelés
- Marketingkampány-támogatás
- Technikai karbantartás és audit
- Riportálás és analitika
Miért fontos?
- Pontos termékadatokkal könnyebben megtalálnak és vásárolnak a vevők.
- Gyors és hibamentes feldolgozás a zavartalan kiszállításért.
- Professzionális ügyfélkezelés az elégedett vásárlókért.
- Friss, releváns tartalom a figyelem és konverziók növeléséért.
- Hatékony promóciók az értékesítés és ügyfélhűség erősítéséhez.
- Biztonságos, gyors és hibamentes működés folyamatosan.
- Adatokkal támogatott, tudatos üzleti döntések.
Webshop Admin Csomagok
				🛍️ Termékadminisztrációs csomag
95.000Ft /hó + Áfa
Pontos termékadatokkal könnyebben megtalálnak és vásárolnak a vevők.
1 weboldal
- Termékek feltöltése: képek, leírások, variánsok (méret, szín, stb.)
- Akciók, árfrissítések, kuponkódok beállítása
- Készletkezelés: manuális vagy integrált rendszerhasználat
- Termékcímkék, keresőoptimalizált tartalmak kezelése
- Adatimport/export Excel, CSV vagy XML formátumban
🧾 Rendeléskezelés csomag
65.000Ft /hó + Áfa
Gyors és hibamentes feldolgozás a zavartalan kiszállításért.
1 weboldal
- Megrendelések feldolgozása, ellenőrzése, állapotkezelés
- Számlázás: manuális vagy automatikus rendszerkezelés
- Különleges ügyféligények és megjegyzések figyelembevétele
- Előrendelések, utánvétes ügyek kezelése
🤝 Ügyfélszolgálati támogatás csomag
55.000Ft/hó + Áfa
Professzionális ügyfélkezelés az elégedett vásárlókért.
1 weboldal
- E-mailes és chates kérdések kezelése
- Panaszok és reklamációk adminisztratív feldolgozása
- Termékcserék, elállások dokumentálása
- GYIK és tudásbázis kiépítése
🛍️ Webshop tartalomkezelés csomag
60.000Ft /hó + Áfa
Friss, releváns tartalom a figyelem és konverziók növeléséért.
1 weboldal
- Bannerek, főoldali elemek, akciós blokkok frissítése
- Landing oldalak, kampány oldalak kialakítása
- SEO- és UX-optimalizálás kategória oldalakon
- Blogcikkek feltöltése, szövegszerkesztés
📦 Marketingkampány-támogatás csomag
50.000Ft /hó + Áfa
Hatékony promóciók az értékesítés és ügyfélhűség erősítéséhez.
1 weboldal
- Akciók, kedvezmények, kuponok beállítása
- Hírlevél-feliratkozási folyamat menedzselése
- Kosárelhagyási folyamatok és automatizmusok kezelése
- Termékfeedek adminisztrációja (Google Merchant, Facebook)
🤝 Technikai karbantartás és audit csomag
45.000Ft/hó + Áfa
Biztonságos, gyors és hibamentes működés folyamatosan.
1 weboldal
- Hibás linkek, termékoldalak időszakos ellenőrzése
- Tesztrendelések és hibabejelentések kezelése
- Jogosultságok és felhasználói szintek kezelése
- Verzófrissítések, plugin frissítések monitorozása
Nem vagy benne biztos, melyik csomag illik hozzád?
Semmi gond – segítünk választani! Kérj ingyenes konzultációt és együtt megtaláljuk a vállalkozásodhoz legjobban illő megoldást.
Nálunk nincs kockázat – csak valódi támogatás.
Kattints ide a személyre szabott ajánlatért!
Kérdésed van? Válaszolunk.
A termékadminisztráció a webáruház alapja – ide tartozik a termékek feltöltése, leírások és árak frissítése, valamint a készletadatok naprakészen tartása.
Az automatizált és precíz rendeléskezelés segít elkerülni a hibákat, késéseket, és biztosítja, hogy minden vásárló időben megkapja a megrendelését.
Kezeljük az e-mailes, chat- és telefonos megkereséseket, reklamációkat, és adminisztráljuk az elállási folyamatokat, hogy a vásárlói élmény minden ponton zökkenőmentes legyen.
Frissítjük a promóciókat, bannereket, kampányoldalakat és blogtartalmakat, hogy a webáruház mindig aktuális és vonzó maradjon.
Segítünk a kuponok, akciók és hírlevelek technikai beállításában, valamint a hirdetési kampányok termékadatainak adminisztrációjában (pl. Google Merchant, Facebook feed).
Rendszeresen ellenőrizzük a linkeket, modulokat és jogosultságokat, hogy a webshop mindig biztonságosan és hibamentesen működjön.
A heti vagy havi riportok segítenek megérteni a vásárlói viselkedést, a rendelések alakulását és a fejlesztési lehetőségeket.
Támogatjuk a legnépszerűbb rendszereket – például Shoprenter, UNAS, WooCommerce, Shopify, Magento, OpenCart –, de egyedi fejlesztésű webáruházakkal is dolgozunk.
Időt és költséget takarítasz meg, miközben szakértői pontossággal, hibamentesen működtetjük a teljes adminisztrációs folyamatot.
Első lépésként felmérjük a rendszert és igényeket, ajánlatot készítünk, majd beállítjuk a jogosultságokat, kialakítjuk a folyamatokat és megkezdjük a folyamatos üzemeltetést.

Fókusz
A növekedésre koncentrálhatsz, a működést ránk bízhatod.

Tapasztalat
10+ év működtetésben, kialakításban.

Megbízhatóság
Stabil háttérfolyamatok, kiszámítható működés.
Kiszervezett háttér, gördülékeny működés.
Dolgozzunk együtt, és vedd le a válladról az adminisztrációt, ügyfélszolgálatot és panaszkezelést. Mi intézzük, te növekedhetsz.
