Tipikus hibák, tévhitek
Mik a leggyakoribb félreértések?
Mely fogyasztói jogokat értik félre a legtöbben? Hogyan kerülhetők el a leggyakoribb hibák panasztétel, elállás vagy jótállás érvényesítése során?
fogyasztóknak és partnereinknek
Vásárlói jogok egyszerűen
Mikor Nem Érdemes az Illetékes Hatósági Szervekhez Fordulni?
Bár a fogyasztóvédelmi hatóság fontos szerepet játszik a jogsértések feltárásában, nem minden probléma tartozik a hatáskörébe. Vannak esetek, amikor a hatósághoz fordulás időpocsékolás lehet, mert az ügy megoldása nem az ő feladatuk...
Melyek a Leggyakrabban Félreértett Fogyasztói Jogok, Amelyeket Sokan Hibásan Próbálnak Érvényesíteni?
Sok fogyasztó jóhiszeműen, de tévesen hivatkozik olyan jogokra, amelyeket nem vagy nem úgy biztosít a jogszabály, ahogyan azt gondolják. A félreértések gyakran vezetnek felesleges konfliktushoz a vállalkozással, ezért fontos tisztán látni, mire van valóban jogunk, és mire nincs...
Mik a Legnagyobb Tévhitek és Hibák a 3 Napos Cseregarancia Kapcsán?
A 3 napos cseregarancia egy sokszor félreértelmezett fogyasztói jog. Sokan azt gondolják, hogy ez egyfajta „meggondolási idő”, pedig csak bizonyos esetekben alkalmazható, és csak meghibásodott termékre vonatkozik...
Mik a Legnagyobb Hibák, Amiket a Fogyasztók, Vállalkozások, Szervizek vagy Gyártók Elkövetnek?
Mind a fogyasztók, mind a vállalkozások gyakran tévesen értelmezik a jogaikat és kötelezettségeiket, ami felesleges vitákhoz, panaszok elutasításához, vagy akár jogszabálysértésekhez vezethet...
Mi a Teendő, Ha a Fogyasztó Nem Mer Panaszt Tenni, Mert Attól Fél, Hogy Úgysem Segítenek?
Sokan nem élnek fogyasztói jogaikkal, mert úgy érzik: „Úgysem történik semmi”, „Túl bonyolult lenne”, vagy „Félek, hogy rám nézve kellemetlen következménye lesz”. Pedig a fogyasztóvédelmi rendszer pont azért jött létre, hogy biztonságot adjon, és megvédje azokat is, akik nem szívesen konfrontálódnak...
Mi a Teendő, Ha Eltér a Polcon Szereplő Ár a Kasszánál Fizetendő Ártól? Melyik Ár Az Irányadó?
Sok vásárló találkozott már azzal a helyzettel, hogy más ár szerepel a polcon, mint amit a pénztárnál vagy az online checkoutnál kérnek el. Ez a helyzet nemcsak bosszantó, de jogilag is szabályozott – és a fogyasztó jogos elvárása, hogy az árak pontosak legyenek...
Mi a Teendő, Ha a Vállalkozás Nem Hajlandó a Kedvezőbb Árat Biztosítani? Kihez Lehet Fordulni Jogorvoslatért?
Ha a polcon, akciós táblán vagy webshopban alacsonyabb ár szerepel, mint amit a pénztárnál vagy a végleges számlán felszámítanak, a fogyasztónak joga van a kedvezőbb árat kérni. Ha az üzlet ezt nem hajlandó biztosítani, akkor jogorvoslati lehetőségek állnak rendelkezésre.

Fókusz
A növekedésre koncentrálhatsz, a működést ránk bízhatod.

Tapasztalat
10+ év működtetésben, kialakításban.

Megbízhatóság
Stabil háttérfolyamatok, kiszámítható működés.
Kiemelt szolgáltatások
Az operatív háttér nem kell, hogy a növekedés útjába álljon. Három fő területen kínálunk kiszervezett, megbízható megoldásokat – hogy te arra fókuszálhass, ami igazán számít.
Bejövő kérdések, bejelentések kezelése e-mailben és élő chatfelületen – gyors válasz, udvarias hangnem.
Teljes háttértámogatás webáruházadhoz: termékfeltöltés, rendeléskövetés, adminisztráció.
Panaszok jegyzőkönyvezése, írásos válaszadás és szükség esetén békéltető testületi képviselet is.