Fogyasztóvédelmi referens
A fogyasztóvédelmi referens ismeri és naprakészen követi a vonatkozó hazai és uniós jogszabályokat.
Profi támogatás
- Jogszabályok és szabályzatok ismerete
- Panaszkezelés koordinálása
- Jogi és ügyféltámogatás
- Kapcsolattartás hatóságokkal
- Oktatás és tudatosságnövelés
- Folyamatfejlesztés és kockázatkezelés
- Fogyasztóvédelmi auditok előkészítése
Miért fontos?
- A vállalat csak így tud jogszerűen működni és elkerülni a hatósági bírságokat vagy fogyasztói pereket.
- A korrekt panaszkezelés növeli a fogyasztók bizalmát és csökkenti a jogviták számát.
- Ez segíti a cég jogi védelmét és biztosítja, hogy az ügyfélszolgálat megfelelően járjon el.
- A hatósági eljárások során a referens tudja a jogi helyzetet kezelni és képviselni a céget.
- Egy jól képzett ügyfélszolgálat csökkenti a hibák, jogviták számát és javítja az ügyfélélményt.
- Csökkenti a negatív visszajelzéseket és a jogviták kockázatát.
- A rendszeres önellenőrzés csökkenti a hatósági bírságok esélyét és javítja a működést.
Fogyasztóvedelmi referens csomagok
				💬 Jogszabályi megfelelés biztosítása csomag
95.000Ft + Áfa
Tartsd vállalkozásod biztonságban!
Jogszabályi megfelelés csomagunkkal minden előírásnak eleget tehetsz — gyorsan, átláthatóan, kockázatmentesen.
1 weboldal
1 saját ügynök
- Webáruház, szolgáltatói vagy kereskedelmi működés auditja
- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, Ptk., Eker. tv., GDPR és kapcsolódó EU-s irányelvek alapján
- Előző és jelenlegi ÁSZF-ek, jótállási feltételek, elállási nyilatkozatok, adatvédelmi tájékoztatók vizsgálata
- Reklamációkezelési határidők (30 nap) nyomon követése
🚀 Panaszkezelés támogatása és ellenőrzése csomag
65.000Ft /hó + Áfa
Tedd hatékonnyá és jogszerűvé panaszkezelésed!
Csomagunkkal átláthatóbb, ügyfélközpontú folyamatokat alakíthatsz ki, miközben biztosítod a megfelelést minden előírásnak.
1 weboldal
2 saját ügynök
- Panaszkezelési eljárások kialakítása vagy frissítése
- Sablonok, jegyzőkönyvek, űrlapminták kidolgozása
- A vásárlók könyvének megfelelő kezelése
- Hatósági megkeresések soron kívüli kezelése
🌐 Kommunikációs megfelelőség biztosítása csomag
55.000Ft/egyszeri + Áfa
Kommunikálj magabiztosan és jogszerűen!
Csomagunkkal minden ügyfélkapcsolati üzeneted megfelel az előírásoknak – hitelesen, átláthatóan, biztonságosan.
1 weboldal
1 saját ügynök
- Email, chat, telefonos kommunikáció auditja
- Válasz sablonok átvizsgálása, javítása
- Oktatás, képzés ügyfélszolgálati munkatársaknak
- Panaszkezelési protokoll és kommunikációs útmutató kialakítása
💬 Webáruház compliance audit csomag
75.000Ft/egyszeri + Áfa
Tedd jogszerűvé és biztonságossá webáruházad működését!
Compliance audit csomagunkkal átfogó képet kapsz webshopod megfelelőségéről – gyorsan, átláthatóan, szakértői támogatással.
1 weboldal
2 saját ügynök
- Termékoldalak, elállási információk, jótállás, fizetés-szállítás feltételek vizsgálata
- Megtévesztő reklámszövegek, akciók és kedvezmények felülvizsgálata
- Termékleírások tartalmi megfelelőségének ellenőrzése
🚀 Dokumentációs háttér biztosítása csomag
50.000Ft/egyszeri + Áfa
Legyen rend a „papírok” mögött is!
Csomagunkkal biztosíthatod, hogy vállalkozásod minden dokumentuma megfeleljen a jogszabályoknak – gyorsan, átláthatóan, biztonságosan.
1 weboldal
1 saját ügynök
- Panaszkezelési szabályzat, elállási űrlap, reklamációs jegyzőkönyv kidolgozása
- Archiválási rendszer kialakítása (panaszkezelésre, átadásra)
- Dokumentumok jogszabálynak megfelelő sablonjainak biztosítása
🌐 Hatósági kapcsolattartás és eljárás-támogatás csomag
45.000Ft/eset + Áfa
Hatósági ügy? Ne maradj egyedül!
Csomagunkkal szakértői támogatást kapsz a teljes eljárás során – a kapcsolattartástól a dokumentációig, biztonságosan és jogszerűen.
1 weboldal
1 saját ügynök
- Fogyasztóvédelmi eljárás során állásfoglalások készítése
- Békéltető testületi ügyekhez iratminta és képviseleti segítség
- Hatósági ellenőrzésekre történő felkészítés (próbavásárlás, dokumentumkontroll)
Nem vagy benne biztos, melyik csomag illik hozzád?
Semmi gond – segítünk választani! Kérj ingyenes konzultációt és együtt megtaláljuk a vállalkozásodhoz legjobban illő megoldást.
Nálunk nincs kockázat – csak valódi támogatás.
Kattints ide a személyre szabott ajánlatért!
Kérdésed van? Válaszolunk.
A fogyasztóvédelmi referens olyan szakember, aki biztosítja, hogy a vállalkozás működése megfeleljen a fogyasztóvédelmi jogszabályoknak. Feladata a jogszerű panaszkezelés, a fogyasztói jogok érvényesítése, valamint a hatóságokkal való kapcsolattartás és a belső megfelelés fenntartása.
Mert a vállalkozásoknak – különösen a fogyasztókkal közvetlenül kapcsolatban állóknak – kötelességük biztosítani, hogy minden folyamatuk megfeleljen a fogyasztóvédelmi előírásoknak. A referens segít elkerülni a jogsértéseket, bírságokat és ügyfélpanaszokat, miközben növeli az ügyfélelégedettséget és a jogbiztonságot.
A referensnek ismernie kell többek között:
- a fogyasztóvédelemről szóló törvényt (Fgytv.), 
- a Polgári Törvénykönyv (Ptk.) vonatkozó részeit, 
- az e-kereskedelemre, panaszkezelésre és adatkezelésre vonatkozó rendeleteket. 
 Feladata továbbá a jogszabályi változások nyomon követése és azok beépítése a vállalat működésébe.
A fogyasztóvédelmi referens:
- fogadja és nyilvántartja a beérkező panaszokat, 
- koordinálja a kivizsgálást és a válaszadást, 
- biztosítja a határidők betartását, 
- dokumentálja a folyamatot és kommunikál az ügyféllel, 
- valamint ellenőrzi, hogy a panaszkezelés jogszerűen és méltányosan történjen. 
A referens tanácsot ad a kollégáknak fogyasztóvédelmi kérdésekben, ellenőrzi a szerződéseket és az ÁSZF-et, segít a szavatossági és jótállási ügyek intézésében, valamint gondoskodik a fogyasztói tájékoztatók jogszerűségéről.
Ő az összekötő a vállalkozás és a fogyasztóvédelmi hatóságok között.
Feladata:
- a hatósági megkeresések kezelése, 
- a vizsgálatok előkészítése és lebonyolítása, 
- a szükséges dokumentumok benyújtása és a határidők betartása. 
Igen. A referens szervezi és tartja a belső oktatásokat a fogyasztóvédelem, panaszkezelés és ügyfélkommunikáció témakörében.
Célja, hogy a munkatársak tisztában legyenek a jogi követelményekkel és megfelelően reagáljanak a fogyasztói megkeresésekre.
Igen, a fogyasztóvédelmi referens folyamatosan elemzi a panaszkezelési tapasztalatokat, és javaslatokat tesz a vállalati folyamatok javítására.
Proaktívan dolgozik azon, hogy csökkenjen a jogviták száma és a kockázatok.
A fogyasztóvédelmi audit a vállalat működésének átfogó ellenőrzése a jogszabályi megfelelés szempontjából.
A referens előkészíti az auditot, összeállítja a szükséges dokumentációt, és intézkedési tervet dolgoz ki a feltárt hiányosságok megszüntetésére.
Mert így a cég:
- elkerülheti a jogsértéseket és a bírságokat, 
- javíthatja az ügyfélelégedettséget, 
- megbízható, jogkövető képet mutathat a hatóságok és ügyfelek felé, 
- és hatékonyabban kezelheti a panaszokat és jogvitákat. 
Ez a csomag abban segít, hogy vállalkozásod minden működési folyamata megfeleljen a hatályos magyar és uniós jogszabályoknak. Az audit során átvizsgáljuk a webáruházad vagy szolgáltatásod működését a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, a Ptk., az e-kereskedelmi törvény és a GDPR előírásai alapján.
Kiemelten ellenőrizzük az ÁSZF-eket, jótállási feltételeket, adatvédelmi tájékoztatókat és elállási nyilatkozatokat, hogy minden dokumentumod jogszerű és naprakész legyen.
Ebben a csomagban támogatást kapsz a panaszkezelési folyamatok kialakításában, frissítésében és ellenőrzésében.
Kidolgozzuk a szükséges sablonokat, jegyzőkönyveket és űrlapokat, valamint gondoskodunk róla, hogy a vásárlók könyve és a hatósági megkeresések kezelése jogszerű és időben történjen.
A cél, hogy vállalkozásod átlátható, ügyfélbarát és szabályos panaszkezelési rendszert működtessen.
Ez a csomag a mindennapi ügyfélkommunikáció megfelelőségére fókuszál.
Ellenőrizzük és javítjuk az e-mailes, chat- és telefonos válaszsablonokat, oktatást tartunk az ügyfélszolgálati munkatársaknak, és kialakítjuk a panaszkezelési kommunikációs protokollt.
Célja, hogy minden ügyfélkapcsolat során jogszerű, egységes és professzionális kommunikáció valósuljon meg.
A csomag célja, hogy webáruházad minden eleme – a termékoldalaktól a vásárlási folyamatig – megfeleljen a fogyasztóvédelmi előírásoknak.
Ellenőrizzük az elállási információkat, jótállási és szállítási feltételeket, valamint a reklámszövegek, akciók és kedvezmények jogszerűségét.
A termékleírások tartalmi megfelelőségét is felülvizsgáljuk, hogy vásárlóid pontos, hiteles információkat kapjanak.
Ez a csomag a vállalkozás jogi és adminisztratív hátterét rendezi.
Segítünk kidolgozni a panaszkezelési szabályzatot, az elállási űrlapokat és a reklamációs jegyzőkönyveket, valamint kialakítjuk az archiválási rendszert a dokumentumok biztonságos tárolásához.
Emellett sablonokat biztosítunk, amelyek minden jogszabályi követelménynek megfelelnek.
Ebben a csomagban szakértői támogatást kapsz minden hatósági eljárás során.
Segítünk a fogyasztóvédelmi eljárásokhoz szükséges állásfoglalások elkészítésében, iratmintákat biztosítunk a békéltető testületi ügyekhez, és felkészítünk az ellenőrzésekre – akár próbavásárlással, akár dokumentumkontrollal.
Célunk, hogy vállalkozásod magabiztosan, jogszerűen és hatékonyan kezelje a hatósági megkereséseket.
A csomagok minden olyan vállalkozásnak ajánlottak, akik közvetlen kapcsolatban állnak fogyasztókkal – különösen:
- webáruházaknak, 
- szolgáltatóknak, 
- kereskedelmi cégeknek, 
- és ügyfélszolgálatot működtető vállalkozásoknak. 
Egy tapasztalt fogyasztóvédelmi szakember segít megelőzni a jogsértéseket, bírságokat és ügyfélpanaszokat.
A folyamatok és dokumentumok felülvizsgálatával biztonságos, átlátható működést érhetsz el, miközben növeled az ügyfelek bizalmát és a vállalkozásod hitelességét.

Fókusz
A növekedésre koncentrálhatsz, a működést ránk bízhatod.

Tapasztalat
10+ év működtetésben, kialakításban.

Megbízhatóság
Stabil háttérfolyamatok, kiszámítható működés.
Kiszervezett háttér, gördülékeny működés.
Dolgozzunk együtt, és vedd le a válladról az adminisztrációt, ügyfélszolgálatot és panaszkezelést. Mi intézzük, te növekedhetsz.

