Csere és elállás
Mihez van joga, ha meggondolja magát?
Mikor élhet a csere- vagy elállási jogával? Hogyan működik a 3 napos csere, a 14 napos elállás, és milyen feltételek mellett lehet visszaküldeni a terméket?
fogyasztóknak és partnereinknek
Vásárlói jogok egyszerűen
3 Napos Cseregarancia – Feltételek Fogyasztóra és Vállalkozásra Nézve
Mikor jár a 3 napos cseregarancia? Ha új terméket vásárolsz, és az átvételtől számított három munkanapon belül meghibásodik, akkor kérheted a termék cseréjét. A hiba miatt a terméknek nem szabad rendeltetésszerűen használhatónak lennie – például nem kapcsol be, nem működik megfelelően...
Mik a Legnagyobb Tévhitek és Hibák a 3 Napos Cseregarancia Kapcsán?
A 3 napos cseregarancia egy sokszor félreértelmezett fogyasztói jog. Sokan azt gondolják, hogy ez egyfajta „meggondolási idő”, pedig csak bizonyos esetekben alkalmazható, és csak meghibásodott termékre vonatkozik...
14 Napos Elállási Jog – Mikor és Hogyan Élhetsz Vele?
Ha interneten, telefonon, katalógusból, vagy üzleten kívül vásárolsz (például házhoz érkező ügynöktől), akkor indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól 14 napon belül. A termék visszaküldése után a vállalkozás köteles visszafizetni a vételárat és a szállítási díjat is (az alapszintű szállításra vonatkozóan)...
14 Napon Túli Elállási Lehetőség – Mikor és Hogyan Élhetsz Vele?
Alapesetben a törvény szerint az elállási jog 14 napon belül gyakorolható. De előfordulhat, hogy a vállalkozás önként vállal hosszabb elállási lehetőséget, például: 30 napos visszavásárlási garancia, 60 napos „meggondolási idő” akció, Vagy más egyedi szabályzatban rögzített hosszabb elállási határidő. Ilyenkor a vállalkozás által meghirdetett feltételek irányadóak...

Fókusz
A növekedésre koncentrálhatsz, a működést ránk bízhatod.

Tapasztalat
10+ év működtetésben, kialakításban.

Megbízhatóság
Stabil háttérfolyamatok, kiszámítható működés.
Kiemelt szolgáltatások
Az operatív háttér nem kell, hogy a növekedés útjába álljon. Három fő területen kínálunk kiszervezett, megbízható megoldásokat – hogy te arra fókuszálhass, ami igazán számít.
Bejövő kérdések, bejelentések kezelése e-mailben és élő chatfelületen – gyors válasz, udvarias hangnem.
Teljes háttértámogatás webáruházadhoz: termékfeltöltés, rendeléskövetés, adminisztráció.
Panaszok jegyzőkönyvezése, írásos válaszadás és szükség esetén békéltető testületi képviselet is.