Kiszervezés, tanulás, fejlődés – tapasztalatból építkezünk

Amikor egy nagyvállalati e-kereskedelmi projekt elindul, senki nem tudja pontosan, mi fog működni elsőre – és ez így van rendjén. Mi is hibáztunk. Kipróbáltunk dolgokat, volt, amit elhagytunk, volt, amit újraterveztünk. A hibáinkból tanultunk, és ezek tették lehetővé, hogy ma érett, megbízható rendszerek mögött álljunk.

A webshopunk fejlesztésénél kezdtük: az arculat, a felhasználói élmény, a működés minden részletét magunk terveztük meg. De idővel világossá vált, hogy a háttér is legalább ennyire fontos. Az ügyfélszolgálat, a panaszkezelés, a rendeléskövetés – ezek nélkül nem lehet valódi élményt adni a vevőknek.

Az évek során született döntéseink határozták meg, miben hiszünk ma is: abban, hogy a jó kiszervezés nem kivon valamit a cégedből, hanem hozzáad. Nem elidegenít, hanem támogat. Akkor működik jól, ha a partnered valóban érti, mit csinálsz – és úgy tud veled dolgozni, mintha a saját csapatod lenne.

Ezért választottuk a kiszervezés emberközeli, rugalmas formáját. Nem call centert építettünk, hanem együttműködést. Csak írásos csatornákon dolgozunk, specializálódva az e-mailes és chat-alapú támogatásra, olyan stílusban, amit te is használnál.

A kiszervezés nálunk nem tömegmegoldás, hanem közös építkezés. Minden visszajelzés, minden tapasztalat egy új lépés a hatékonyabb működés felé – és büszkék vagyunk rá, hogy márkák partnerévé válhattunk ezen az úton.

Mert aki sosem hibázik, az nem is fejlődik. Mi pedig nemcsak fejlődni akarunk – hanem segíteni benne másokat is.