Egyszerűen, hatékonyan!

Webshop admin szolgáltatás

Támogatunk az operatív feladatokban, hogy te az üzletépítésre koncentrálhass. Nézd meg teljes portfóliónkat!

Profi támogatás​

  • Termékadminisztráció
  • Rendeléskezelés
  • Ügyfélszolgálati támogatás (opcionálisan integrált szolgáltatásként)
  • Webshop tartalomkezelés
  • Marketingkampány-támogatás
  • Technikai karbantartás és audit
  • Riportálás és analitika

Miért fontos?

Webshop Admin Csomagok

🛍️ Termékadminisztrációs csomag

95.000Ft /hó + Áfa

Pontos termékadatokkal könnyebben megtalálnak és vásárolnak a vevők.

1 weboldal

🧾 Rendeléskezelés csomag

65.000Ft /hó + Áfa

Gyors és hibamentes feldolgozás a zavartalan kiszállításért.

1 weboldal

🤝 Ügyfélszolgálati támogatás csomag

55.000Ft/hó + Áfa

Professzionális ügyfélkezelés az elégedett vásárlókért.

1 weboldal

🛍️ Webshop tartalomkezelés csomag

60.000Ft /hó + Áfa

Friss, releváns tartalom a figyelem és konverziók növeléséért.

1 weboldal

📦 Marketingkampány-támogatás csomag

50.000Ft /hó + Áfa

Hatékony promóciók az értékesítés és ügyfélhűség erősítéséhez.

1 weboldal

🤝 Technikai karbantartás és audit csomag

45.000Ft/hó + Áfa

Biztonságos, gyors és hibamentes működés folyamatosan.

1 weboldal

Nem vagy benne biztos, melyik csomag illik hozzád?

Semmi gond – segítünk választani! Kérj ingyenes konzultációt és együtt megtaláljuk a vállalkozásodhoz legjobban illő megoldást.
Nálunk nincs kockázat – csak valódi támogatás.
Kattints ide a személyre szabott ajánlatért!

Kérdésed van? Válaszolunk.

Összegyűjtöttük a legfontosabbakat, hogy tudd, mire számíthatsz.

A termékadminisztráció a webáruház alapja – ide tartozik a termékek feltöltése, leírások és árak frissítése, valamint a készletadatok naprakészen tartása.

Az automatizált és precíz rendeléskezelés segít elkerülni a hibákat, késéseket, és biztosítja, hogy minden vásárló időben megkapja a megrendelését.

Kezeljük az e-mailes, chat- és telefonos megkereséseket, reklamációkat, és adminisztráljuk az elállási folyamatokat, hogy a vásárlói élmény minden ponton zökkenőmentes legyen.

Frissítjük a promóciókat, bannereket, kampányoldalakat és blogtartalmakat, hogy a webáruház mindig aktuális és vonzó maradjon.

Segítünk a kuponok, akciók és hírlevelek technikai beállításában, valamint a hirdetési kampányok termékadatainak adminisztrációjában (pl. Google Merchant, Facebook feed).

Rendszeresen ellenőrizzük a linkeket, modulokat és jogosultságokat, hogy a webshop mindig biztonságosan és hibamentesen működjön.

A heti vagy havi riportok segítenek megérteni a vásárlói viselkedést, a rendelések alakulását és a fejlesztési lehetőségeket.

Támogatjuk a legnépszerűbb rendszereket – például Shoprenter, UNAS, WooCommerce, Shopify, Magento, OpenCart –, de egyedi fejlesztésű webáruházakkal is dolgozunk.

Időt és költséget takarítasz meg, miközben szakértői pontossággal, hibamentesen működtetjük a teljes adminisztrációs folyamatot.

Első lépésként felmérjük a rendszert és igényeket, ajánlatot készítünk, majd beállítjuk a jogosultságokat, kialakítjuk a folyamatokat és megkezdjük a folyamatos üzemeltetést.

Fókusz

A növekedésre koncentrálhatsz, a működést ránk bízhatod.

Tapasztalat

10+ év működtetésben, kialakításban.

Megbízhatóság

Stabil háttérfolyamatok, kiszámítható működés.

Kiszervezett háttér, gördülékeny működés.

Dolgozzunk együtt, és vedd le a válladról az adminisztrációt, ügyfélszolgálatot és panaszkezelést. Mi intézzük, te növekedhetsz.

„Sosem gondoltam volna, hogy ilyen gördülékeny lehet a panaszkezelés. Jegyzőkönyveznek, válaszolnak és ha kell, képviselnek is – teljesen levették ezt a terhet rólunk.”