Speciális esetek
Különleges helyzetek, külön szabályok
Mit kell tudni, ha a termék külföldön hibásodik meg, részletre vett áruról van szó, digitális tartalmat vásárolt, vagy ha az eljárás akadályba ütközik?
fogyasztóknak és partnereinknek
Vásárlói jogok egyszerűen
Mi Történik Akkor, Ha Külföldi Cégtől Vásárolsz, és Panaszod Van, de Nem Válaszolnak? Kihez Lehet Fordulni?
A nemzetközi vásárlások során is vannak fogyasztóvédelmi jogaink, de ha a külföldi vállalkozás nem válaszol vagy nem hajlandó rendezni a panaszt, akkor más módon kell érvényesíteni az érdekeinket. Szerencsére léteznek erre speciális szervezetek és európai szintű segítségnyújtás is!
Mi van akkor, ha a termék külföldön hibásodik meg (pl. utazás közben)?
Utazás közben romlik el egy nemrég vásárolt elektronikai eszköz, háztartási gép vagy más tartós fogyasztási cikk? Ilyenkor sok fogyasztó elbizonytalanodik: érvényesíthető-e a jótállás vagy szavatosság külföldről, vagy csak Magyarországon lehet intézni a panaszt?
Mi történik, ha nem a vásárló érvényesíti a panaszt, hanem például egy családtag?
Sokszor előfordul, hogy a hibás termékkel nem maga a vásárló megy vissza az üzletbe vagy ír panaszt, hanem valamelyik családtag, ismerős vagy akár kolléga intézkedik helyette. Ilyenkor azonban jogosan merül fel a kérdés:
Mi van, ha a javítás után rosszabb lett a termék állapota, mint előtte?
Elromlott egy termék, javításra leadtad, majd visszakapod — és döbbenten látod, hogy a termék rosszabb állapotban van, mint javítás előtt volt? Károsodott, hiányos, vagy újabb hibák jelentkeztek rajta? Joggal merül fel a kérdés:
Mi történik, ha a terméket már javították, de újra elromlik?
Kevés bosszantóbb dolog van annál, mint amikor egy nemrég javított termék ismét meghibásodik. Sokan ilyenkor tanácstalanok: elölről kell kezdeni a panaszkezelést? Meddig javíthatják újra meg újra? El lehet állni a vásárlástól? Ezt a kérdést a hatályos magyar fogyasztóvédelmi szabályozás részletesen kezeli...

Fókusz
A növekedésre koncentrálhatsz, a működést ránk bízhatod.

Tapasztalat
10+ év működtetésben, kialakításban.

Megbízhatóság
Stabil háttérfolyamatok, kiszámítható működés.
Kiemelt szolgáltatások
Az operatív háttér nem kell, hogy a növekedés útjába álljon. Három fő területen kínálunk kiszervezett, megbízható megoldásokat – hogy te arra fókuszálhass, ami igazán számít.
Bejövő kérdések, bejelentések kezelése e-mailben és élő chatfelületen – gyors válasz, udvarias hangnem.
Teljes háttértámogatás webáruházadhoz: termékfeltöltés, rendeléskövetés, adminisztráció.
Panaszok jegyzőkönyvezése, írásos válaszadás és szükség esetén békéltető testületi képviselet is.