Tiszta ügyintézés, tiszta szabályok

Csere és elállás

Mihez van joga, ha meggondolja magát?
Mikor élhet a csere- vagy elállási jogával? Hogyan működik a 3 napos csere, a 14 napos elállás, és milyen feltételek mellett lehet visszaküldeni a terméket?

fogyasztóknak és partnereinknek

Vásárlói jogok egyszerűen

3 Napos Cseregarancia – Feltételek Fogyasztóra és Vállalkozásra Nézve

Mikor jár a 3 napos cseregarancia? Ha új terméket vásárolsz, és az átvételtől számított három munkanapon belül meghibásodik, akkor kérheted a termék cseréjét. A hiba miatt a terméknek nem szabad rendeltetésszerűen használhatónak lennie – például nem kapcsol be, nem működik megfelelően...

Mik a Legnagyobb Tévhitek és Hibák a 3 Napos Cseregarancia Kapcsán?

A 3 napos cseregarancia egy sokszor félreértelmezett fogyasztói jog. Sokan azt gondolják, hogy ez egyfajta „meggondolási idő”, pedig csak bizonyos esetekben alkalmazható, és csak meghibásodott termékre vonatkozik...

14 Napos Elállási Jog – Mikor és Hogyan Élhetsz Vele?

Ha interneten, telefonon, katalógusból, vagy üzleten kívül vásárolsz (például házhoz érkező ügynöktől), akkor indoklás nélkül elállhatsz a vásárlástól 14 napon belül. A termék visszaküldése után a vállalkozás köteles visszafizetni a vételárat és a szállítási díjat is (az alapszintű szállításra vonatkozóan)...

14 Napon Túli Elállási Lehetőség – Mikor és Hogyan Élhetsz Vele?

Alapesetben a törvény szerint az elállási jog 14 napon belül gyakorolható. De előfordulhat, hogy a vállalkozás önként vállal hosszabb elállási lehetőséget, például: 30 napos visszavásárlási garancia, 60 napos „meggondolási idő” akció, Vagy más egyedi szabályzatban rögzített hosszabb elállási határidő. Ilyenkor a vállalkozás által meghirdetett feltételek irányadóak...

Fókusz

A növekedésre koncentrálhatsz, a működést ránk bízhatod.

Tapasztalat

10+ év működtetésben, kialakításban.

Megbízhatóság

Stabil háttérfolyamatok, kiszámítható működés.

Kiemelt szolgáltatások

Az operatív háttér nem kell, hogy a növekedés útjába álljon. Három fő területen kínálunk kiszervezett, megbízható megoldásokat – hogy te arra fókuszálhass, ami igazán számít.

Bejövő kérdések, bejelentések kezelése e-mailben és élő chatfelületen – gyors válasz, udvarias hangnem.

Teljes háttértámogatás webáruházadhoz: termékfeltöltés, rendeléskövetés, adminisztráció.

Panaszok jegyzőkönyvezése, írásos válaszadás és szükség esetén békéltető testületi képviselet is.

Csatlakozz azokhoz, akik már kiszervezték a folyamataikat!

Növekedj nyugodtan – ügyfélszolgálat, webshop admin és panaszkezelés hatékonyan.