Kapcsolat

Ha kérdésed van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, írj bátran – kollégáink szívesen segítenek!

Ügyfélszolgálat

Központ
info@kontaktcenter.hu

Győrffy Vivien

Üzletág vezető                                 +36302007209
viviengy@kontaktcenter.hu

Kövess minket, ha kíváncsi vagy, hogyan dolgozunk a háttérben!

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem vagy egyedül — itt összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat, hogy gyorsabban megtaláld, amit keresel.

Egyáltalán nem. Segítünk összeszedni a legfontosabb tudnivalókat, kérdéseket, sablonokat. A közös indulás egyik első lépése épp az, hogy rendet rakunk a folyamatokban.

Igen, sőt. Kifejezetten rugalmas, startupbarát konstrukcióink vannak. Nem kell több tucat jegy naponta – ha neked napi néhány megkeresésed van, arra is van megoldásunk.

Bármilyen írásos ügyféltámogatási vagy adminisztratív feladatot, amit jól dokumentáltan lehet kezelni. Legyen szó webshopos ügyfélszolgálatról, panaszkezelésről, rendelésállapot-követésről vagy akár e-mailes back office munkáról – testreszabjuk a szolgáltatást.

Egyszerűen – mindenről mi gondoskodunk. A chat a mi rendszerünkön keresztül működik, így nem kell regisztrálnod vagy külön beállítanod semmit. Küldünk egy rövid kódot, amit segítünk beilleszteni az oldaladba, és már működik is. A beérkező üzeneteket innentől mi kezeljük – neked csak az eredményt kell élvezned.

Egy rövid egyeztetéssel indulunk, ahol megismerjük a termékeidet, folyamataidat, gyakori kérdéseidet. Ezután fokozatosan átvesszük a bejövő kommunikáció kezelését.

Dedikált ügyfélszolgálatos kollégák, akik a céged nevében, az előre megbeszélt stílusban és hangnemben kommunikálnak. A sablonokat, hangvételt veled közösen alakítjuk ki.

Mindkettő lehetséges. Használhatod a saját rendszeredet (pl. Zendesk, Freshdesk, Help Scout), de mi is tudunk biztosítani jól működő megoldást. Rugalmasan alkalmazkodunk.

Írásban dolgozunk: e-mailen és belső ticketing rendszeren keresztül érkeznek hozzánk a megkeresések. Telefonos vagy közösségi média supportot nem vállalunk – abban vagyunk a legerősebbek, amit írásban lehet hatékonyan kezelni.

Az elsődleges válaszidőt közösen állítjuk be, de általában néhány órán belül válaszolunk. Ha kell, hétvégi vagy ünnepnapi válaszadás is megoldható.

Alapvetően magyar nyelven dolgozunk, de igény szerint angol nyelvű válaszadás is elérhető – ezt előre egyeztetjük.

Kiszervezett háttér, gördülékeny működés.

Dolgozzunk együtt, és vedd le a válladról az adminisztrációt, ügyfélszolgálatot és panaszkezelést. Mi intézzük, te növekedhetsz.